Aktivnosti projekta imaju za cilj da pomognu Javnom preduzeću “Putevi Srbije” u efikasnijem upravljanju održavanjem puteva u pripremi za sporazum o nivou usluga sa vladom. Efikasnost će se meriti korišćenjem ključnih indikatora učinka. Ovo će se postići kroz poboljšanje planiranja i programiranja održavanja puteva korišćenjem Sistema upravljanja putnom imovinom i boljih praksi ugovaranja. Takođe će uključiti šire uvođenje održavanja zasnovanog na učinku, olakšavanje izveštavanja vladi, poboljšanje efikasnosti kompanije kroz uvođenje ERP-a (BMS – sistem upravljanja poslovanjem) i unapređenje tehničkih pravila i propisa za aktivnosti održavanja.
Aktivnost 1: Priprema metodologije za razvoj
mogućih scenarija vezanih za planiranje
višegodišnjeg finansiranja održavanja puteva na
osnovu definisanog nivoa usluga.
Aktivnost 2: Priprema unapređenog sistema
izveštavanja za MTCI, MoF and MoE
Aktivnost 3: Digitalizacija poslovanja JP Putevi
Srbije
Aktivnost 4: Ažuriranje Pravilnika sa tehničkim
uslovima za državnu putnu mrežu
Aktivnost 5: Priprema tenderske dokumentacije za
PBMC
Aktivnost 6: Razvoj sistema upravljanja putnom
imovinom u smislu SLA
Aktivnost 7: Obuka