Kampanja Evropske unije u oblasti povezivanja trenutno je u pripremi, a njen početak očekuje se u oktobru ove godine. Cilj ove kampanje biće da jasno prikaže način na koji inicijative Evropske unije u sektorima saobraćaja, energetike i digitalne sfere utiču na živote ljudi u Srbiji.
Naime, Evropska unije je najveći donator u Srbiji, sa 3,6 milijardi evra doniranih sredstava od 2001. godine. Takođe, EU je ključni trgovisnski partner Srbije, kao i najveći investitor. Međutim, cilj je da generalna upućenost u ove činjenice bude na većem nivou. Konkretno, samo 6-8% građana upućeno je u EU projekte koji se tiču saobraćaja i energetike u Srbiji.
Stoga, kako bi se podigla svest javnosti o pomoći Evropske unije Srbiji u ovim oblastima, kampanja će biti usmerena na promovisanje EU donacija i investicija u oblasti povezivanja, komunicirajući konkretne činjenice na jednostavan i zanimljiv način. U fokusu kampanje naći će se najuspešniji projekti finansirani iz IPA instrumenata i investicija Evropske investicione banke.
Komunikacioni ciljevi kampanje:
1. Povećanje znanja i razumevanja EU pomoći u oblasti saobraćaja, energetike i interneta;
2. Učvršćivanje percepcije o Evropskoj uniji kao najvećem donatoru u Srbiji u poslednjih 60 godina, kao i o važnosti evropskih integracija.
Kampanju sprovode Delegacija Evropske unije u Srbiji i Ministarstvo za evropske integracije.