U petak, 26.01.2024. godine, u prostorijama Privredne komore Niš, uspešno je održana radionica/konsultacije sa privrednim subjektima u cilju unapređenja regulatornog okvira u oblasti ugostiteljstva. Organizatori ove radionice bili su Svetska banka, Republički sekretarijat za javne politke i Privredna komora Niš.
Kroz projekat "EU za bolje poslovno okruženje" (EU4BE) Vlada Republike Srbije, u saradnji sa Svetskom bankom i uz podršku Evropske unije, zajedno sa Republičkim sekretarijatom za javne politike i Ministarstvom privrede, i dalje radi na unapređenju poslovnog okruženja koje obuhvata pojednostavljenje regulatornog okvira i stvaranje instrumenata koji pomažu privrednim subjektima da bolje razumeju i da lakše i delotvornije izvršavaju zakonske obaveze.
Jedna od glavnih tema koje su obrađene tokom radionice u Nišu, ticala se Registra administrativnih postupaka (RAP portal), koji predstavlja jedinstvenu informacionu tačku za privredu i građane, i pruža podatke o svim administrativnim postupcima i zahtevima u različitim oblastima poslovanja.
Takođe, predstavljen je i instrument koji služi za lakše razumevanje obaveza koje privrednici u ovoj oblasti treba da ispune, povezujući ih u celinu, pod nazivom “poslovna epizoda”. Ovaj instrument, u digitalnoj formi, na jednom mestu i na ažuran način, prikazuje redosled potrebnih koraka i same korake u obavljanju svakodnevnog poslovanja u konkretnoj privrednoj delatnosti.
Radionici je prisustvovalo 14 subjekata, od kojih su 6 bili privrednici.
Zahvaljujemo se Privrednoj komori Niš na ukazanom poverenju, ostvarenoj saradnji i na omogućavanju organizacije ove radionice koja je odigrala važnu ulogu u tome da zajedno doprinesemo lakšem, konciznijem, efikasnijem i jeftinijem svakodnevnom poslovanju privrednih subjekata.