Ukratko
Nacionalna akademija za javnu upravu (NAPA) u Srbiji osnovana je s ciljem organizovanja održivog sistema za izgradnju kapaciteta i profesionalnog razvoja javne uprave na svim nivoima vlasti. Kao centralna institucija za obuku, NAPA je odgovorna za profesionalni razvoj državnih službenika što doprinosi poboljšanju kvaliteta usluga koje se pružaju građanima i preduzećima.
NAPA se kroz projekat podržava izgradnjom temelja moderne i efikasne javne administracije i tehničku pomoć njenom rukovodstvu u početnoj postavci i planiranju aktivnosti.
Podrška se ogleda u utvrđivanju operativnog okvira za interne procedure NAPA putem procene potreba i pripreme dokumenata kao što su: pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta; direktive i drugi interni akti kojima se regulišu pitanja od značaja za zaposlene i njihovu internu komunikaciju; finansijsko upravljanje i informacioni sistem; podzakonska akta koja proizilaze iz Zakona o NAPA i drugih relevantnih zakona; strateški dokumenti za razvoj sistema finansijskog upravljanja i kontrole; strategije upravljanja rizicima i prioritetne oblasti finansiranja, uključujući strukturu programskog budžeta za 2019. godinu i srednjoročni plan budžeta (2019-2021).