Podrška korišćenju IPARD fonda Evropske unije

Aktivnosti

U okviru projekta, organizovane su sledeće aktivnosti:

Podrška u završnoj fazi akreditacije IPARD II mere 1 (Investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava) i IPARD II mere 3 (Investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva) kao i podrška u pripremi drugog akreditacijskog paketa za sprovođenje IPARD II mere 7 (Diversifikacija poljoprivrednih gazdinstava i razvoj poslovanja) i IPARD II mere 9 (Tehnička pomoć).

Razvoj IT sistema za autorizaciju i kontrolu zahteva, autorizaciju i kontrolu plaćanja, izveštavanje i upravljanje dokumentima u okviru IPARD II programa kao osnove zdravog finansijskog upravljanja i budućeg integrisanog administrativnog i kontrolnog sistema.

Sprovođenje obuka zaposlenih u Upravljačkom telu, Upravi za agrarna plaćanja, Ponjoprivrednoj savetodavnoj službi i drugim institucijama s ciljem jačanja profesionalnih kapaciteta u sprovođenju IPARD II programa na kojima je učestovalo preko 900 učesnika

organizovano je 9 IPARD informativnih dana (Beograd, Leskovac, Zaječar, Kragujevac, Šabac, Zrenjanin, Subotica, Kraljevo i Valjevo) o podnošenju zahteva, pravila i uslova koje potencijalni korisnici treba da ispune kako bi ostvarili pravo na odobravanje IPARD sredstava i pripremljeni infomativni materijali (letci, brošure, vodiči). 

Last updated: 24. April 2024. 15:31